В Школі управління УКУ розпочалася Лідерська академія розвитку з д-ром Ф. Фукуямою та проф. С. Краснером

В Школі управління УКУ розпочалася Лідерська академія розвитку 2017 з д-ром Ф. Фукуямою та проф. С.Краснером. Протягом п’яти днів 35 учасників, представники приватного і державного сектору інтенсивно навчатимуться тому, як побудувати діалог між приватним сектором та державою задля ефективного впровадження реформ та покращення бізнес-клімату в Україні.

“Відкрито і активно будувати демократію і, головне, боротись із корупцією. Молоді українці повинні не боятися йти в політику, брати на себе відповідальність, тиснути на державні органи, вимагати від них кращого виконання своїх обов’язків  – головний меседж Ф. Фукуями до учасників навчальної програми.

IMG_7738small

Академія Лідерства для розвитку є навчальною програмою для представників виконавчої влади і спрямована на підготовку державних службовців та керівників бізнес-сектора з країн, що розвиваються, щоб допомогти приватному сектору бути конструктивною силою для економічного зростання та розвитку. Співорганізаторами програми є Центр демократії, розвитку та верховенства права Стенфордського університету, Центр міжнародного приватного підприємництва (CIPE) і Школа управління Українського Католицького Університету.

Для учасників Лідерської академії розвитку лекції читатимуть директор Центр демократії, розвитку та верховенства права Стенфордського університету д-р Ф. Фукуяма, професор Стенфордського інверситету С. Краснер, член міжнародної експертної групи з формування політики НАТО М. Заборовські. 

Протягом навчання учасники також працюватимуть над практичними кейсами, які були розроблені українськими викладачами на першому етапі Лідерської академії розвитку “Розробка навчальних кейсів для вивчення державної політики: тренінг для тренерів” у серпні минулого року. Злагоджені команди з  викладачів: С. Опацька, А. Рождественський, Я. Ключковська, І. Розкладай, С. Потапов, Ю. Бугай, О. Стародубцев, П. Шеремета та Т. Андерсон підготували практичні кейси, які побудовані на українському матеріалі і відображають позитивний досвід, кращі практики реформ в Україні. Тематика цих кейсів: – «ProZorro: від волонтерської ініціативи – до державної реформи»; «Прагнення розробки стратегії економічного розвитку Львова»; «Створення незалежного суспільного мовлення».

 “На Лідерській академії розвитку, учасники, поряд із глобальними кейсами, розглядають українські кейси, розроблені українськими викладачами. Це Система публічних електронних закупівель ProZorro, Суспільне мовлення, Стратегія м. Львова. Мова йде не про тріумфальний успіх, а про суттєвий суспільний прогрес. Опрацьовуючи ці кейси, основне завдання учасників знайти відповідь на те, що було важливим для цих успіхів, і що може бути важливим для інших? А успіх формується завдяки побудові ефективних коаліцій між державою і приватним сектором. Чим більший успіх, тим більша коаліція потрібна. І не треба чекати політичної волі”, – Павло Шеремета, засновник Школи управління УКУ.
IMG_9177small
 IMG_0183 small
IMG_8082small