На Академії лідерства для розвитку учасників навчали професори Стенфордського університету

Академія лідерства для розвитку 2018 дійшла кінця. Другий рік реалізації програми пройшов у Харкові та Києві. Інтенсивний тиждень інтерактивного навчання від професорів Стенфордського університету об’єднав навколо себе топ-управлінців державного та приватного сектору, представників некомерційних організацій з України, Азербайджану та Йорданії.

Академія лідерства для розвитку згуртувала навколо себе майбутніх реформаторів, які готові впроваджувати нові зміни в державному та приватному секторі. Це лідери з реформаторським мисленням, яких так не вистачає у владі. Об’єднати та навчати саме таких кадрів ставить собі за мету Академія лідерства для розвитку. «Ми знаємо, що в Україні багато людей, які хочуть бачити свою країну заможнішою, з процвітаючою економікою, лідером серед країн Європи. І ми прагнемо допомогти їм знайти одне одного і розпочати цей процес», – Ерік Гонц, керівник програм CIPE в Євразії.

Особливістю навчання на програмі є інноваційний метод “кейс-навчання” у поєднанні з ключовими лекціями, який використовують у своїй практиці проф. С. Краснер та проф. Р. Лідс. Учасники програми мали можливість на реальних прикладах успішних змін в інших країнах подискутувати та знайти власні інсайти у найбільш дотичних для них питаннях. «Мені подобається, що ми розглядаємо реальні кейси, з яких можна зробити певні висновки, провести паралелі і отримати досвід для розв’язання поточних кейсів. Це жвава дискусія, обмін думками і досвідом», – поділилася враженнями від навчання Олена Кутцай, учасниця програми Академії лідерства для розвитку.

Вивчаючи економічні ситуації в різних країнах світу, учасники на реальних прикладах намагалися визначити, який шлях вирішення питання є найбільш ефективним. “У рамках курсу LAD “Роль державної політики в розвитку приватного сектора”, який ми викладаємо спільно зі Стівеном Краснером на цьому тижні, ми розглядали конкретні кейси реформ у Шрі-Ланці, Китаї, Індонезії, Перу, і не тільки. Адже тільки розуміючи як відбувається поліпшення в інших країнах, можна буде створити оптимальну модель”, – сказав Р. Лідс.

Також, у рамках навчальної програми провели відкриті дискусії у Харкові та Києві на тему “Прямі інвестиції в ринки, що розвиваються: створення умов для зростання”. Науковці Стенфорда поділилися своїми думками щодо того, як залучати прямі інвестиції в Україну та чому іноземні інвестори поки що не надто активно «ідуть» в Україну. На думку професорів, проблема в невизначеності, неефективності та нерозвиненості фінансового ринку. І варто запитувати не те, що уряд може зробити, а що кожен з нас здатен зробити самостійно.

 

Співорганізаторами програми “Академія лідерства для розвитку” є Центр демократії, розвитку та верховенства права Стенфордського університету, Центр міжнародного приватного підприємництва (CIPE) і Школа управління Українського католицького університету.