Як продавати через Prozorro.Продажі

Як відбуваються аукціони в системі ProZorro.Продажі?

  • Державний замовник розміщує оголошення про аукціон з продажу та оренди майна та активів онлайн: ціна, назва предмету аукціону, опис лоту, вимоги до Покупців та початкову вартість.
  • Покупець читає оголошення (або підписується на розсилку на одному з Майданчиків та отримує новини на e-mail або мобільний телефон) та обирає цікаві для себе торги.
  • Покупець реєструється на одному з Майданчиків.
  • Покупець через особистий кабінет подає свою пропозицію на торги. Брати участь у торгах можуть як юридичні, так і фізичні особи.
  • Після завершення прийому пропозицій система розкриває лише ставки покупців і кожен з них може в інтерактивному режимі підвищити свою пропозицію (аукціон на підвищення ціни).
  • Після закінчення аукціону система розкриває всю інформацію про учасників та визначає переможця торгів за найвищою ціною.
  • Переможець має підтвердити документально, що він відповідає вимогам Замовника та підписати протокол торгів.
  • Переможець сплачує вартість активу, Замовник публікує договір в системі і торги набувають статус завершених.
  • Інформація про оголошені торги ідентична на всіх Майданчиках, тому обирайте Майданчик за зручністю користування та якістю сервісу. Майданчики надають додаткові консультації Покупцям та допомагають взяти участь в Аукціонах.
  • У випадку проблем з аукціоном, є можливість поскаржитись на торги.

5 кроків до перемоги в аукціоні

  1. Переконайтесь, що ви зайшли на сторінку Аукціону в режимі учасника, а не спостерігача

Усі ваші конкуренти будуть називатись «Учасник 1», «Учасник2»…, а ваш рядок повинен називатись «Ви».

  1. Перевірте час початку Аукціону

Зробіть так, щоб у вас у цей період був стабільний Інтернет. Кожен аукціон триватиме від 30 хвилин до години.

  1. Отримайте перевагу ще до початку Аукціону

Останній хід кожного раунду робить той Учасник, який подав пропозицію з найвищою ціною. Спробуйте подати стартову пропозицію не по початковій ціні продажу, а по вищій.

  1. Стежте за часом вашого ходу

Коли прийде час вашого ходу, внизу екрана відкриється форма введення цінової пропозиції. Для здійснення ходу вам пропонується 3 хвилини. Переконайтесь, що отримали повідомлення «Ваша пропозиція прийнята».

  1. Якщо до завершення залишився один раунд і ваш крок не останній, не залишайте Аукціон

Ви ще можете перемогти. Поставте максимальну суму, яку ви розраховували витратити на купівлю активу. І навіть якщо ви займете друге місце, ви можете стати переможцем, у випадку дискваліфікації першого Учасника.

Результати роботи ProZorro.Продажі

  • За весь час роботи системи ProZorro.Продажі було продано на 15 000 000 000 грн.
    Мала приватизація триває вже 7 місяців і за цей час в системі відбулося більше ніж 700 успішних аукціонів, 1908  об’єктів МП в реєстрі, 2,2 тис. оголошених аукціонів та принесла прибуток в 838 млн грн.
  • Результати малої приватизації: ФДМУ і РЕГІОНИ

дохід : > 838 млн.

доходи ФДМУ > 357 млн.

доходи ОМС > 479 млн.

Приклади успішної приватизації в регіонах:

  • Ленін від Семенівської міської ради (Демонтований пам’ятник Леніна)
    Продали за: 220 тисяч грн.

Стартова ціна: 45 тисяч грн.

  • Водогін в сільраді в Донецькій області (Труби не діючої ділянки водогону довжиною 14000 тис.)

Продали за: 5,1 млн. грн.

Стартова ціна: 4,3 млн грн.

  • Приміщення в центрі Львова (Як результат – 1 м² = 16,6 тис. $)

Продали за: 34 млн грн.

Стартова ціна: 12,6  млн грн.

  • Рекордні 100 ставок за підвал у Києві:
    Продали за: 2,1 млн. грн

Стартова ціна 17 тисяч грн.

Результати міст-партнерів ПРОМІС:

(9 міст-партнерів, що продають через ProZorro.Продажі)

  1. Івано-Франківськ – 310 тисяч
  2. Долина – 1,4 млн. грн.
  3. Коломия – 17,7 млн. грн.
  4. Хмільник – 5,1 млн. грн.
  5. Вінниця – 36, 8 млн. грн.
  6. Жмеринка – 881 тис. грн.
  7. Полтава – 6,4 млн. грн.
  8. Кременчук – 128 тис. грн.
  9. Мелітополь – 359 тис. грн.
  • всього 175 оголошених аукціонів
  • 60% успішних лотів
  • 70 млн. грн. склав дохід у їх місцеві бюджети
  • 11% від всеукраїнського обсягу продажів.

                   

Ця публікація була створена в рамках проекту «Просування системи ProZorro.Продажі у Львівській області», що реалізовує Громадська організація Аналітично-адвокаційний центр «Львівський регуляторний хаб» за фінансової підтримки Європейського Союзу.