ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «АНАЛІТИЧНО-АДВОКАЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ЛЬВІВСЬКИЙ РЕГУЛЯТОРНИЙ ХАБ» ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ВИБІР ПІДРЯДНИКА З ПРОВЕДЕННЯ ПРОМО-КАМПАНІЇ

Конкурс оголошується в рамках виконання проекту “Deregulate together! Business climate improvement and entrepreneurship development platforms”, що впроваджується за кошти гранту, наданого Програмою «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ), яка фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

 

Загальною метою промо-кампанії є: 

  • збільшення рівня обізнаності (ціль – охоплення) про локальні платформи ефективного регулювання  серед цільових аудиторій та заохочення використання і мультиплікації кращих практик в інших регіонах.

 

Ключові завдання:

  • Інформування цільової аудиторії про позитивний досвід діяльності локальних платформ ефективного регулювання у м. Вінниці та м. Львові; 
  • Стимулювання до запозичення досвіду з організації платформ ефективного регулювання у своїх громадах; 
  • Інформування про практичні кроки з організації платформ із ефективного регулювання;
  • Долучення до числа читачів Facebook-сторінки Львівського регуляторного хабу.

 

Цільова аудиторія: 

  • вся Україна; громадяни України від 18 до 50 років, які проживають у містах з населенням від 50 тисяч, мають комп’ютер та доступ до Інтернету.
  • активні громадяни, які приймають участь у різних формах комунікації з владою для вирішення проблем місцевих громад, 
  • представники громадських організацій, 
  • аналітичних центрів, 
  • навчальних закладів, 
  • представники органів місцевого самоврядування, 
  • підприємці.

 

Контракт передбачатиме виконання підрядником наступних робіт:

  • оцінка представленості цільових аудиторій в Інтернеті;
  • розробка стратегії промо-кампанії;
  • реалізація промоції з використанням комплексу найбільш ефективних інструментів у межах заявленого бюджету, що може включати, але не обмежуватись такими інструментами, платне просування в YouTube, Facebook тощо;
  • створення та відслідковування KPI (показників ефективності кампанії);
  • розміщення інформаційних повідомлень в ЗМІ (орієнтовно – редакція НВ);
  • відслідковування та контроль бюджетних параметрів кампанії, оцінка ефективності витрат.

 

Наявні інформаційні матеріали/ресурси:

 

Період безпосередньої реалізації комунікаційної кампанії: два календарних місяці

 

Що оцінюватимуть?

Переможця конкурсу буде визначено за результатом розгляду цінової пропозиції та показників ефективності за заявленими інструментами просування.

Одним із ключових критеріїв оцінки є рекомендований рівень бюджету на розміщення за вказаними інструментами, вартість однієї години супроводу проекту (включаючи всіх залучених працівників). Цінова позиція, яку заявник подає на конкурс, має включати в себе всі необхідні складові робіт.    

 

Критерії оцінки пропозицій:

  • Ціна
  • Розмір авансу
  • Показники охоплення аудиторіії
  • Наявність релевантного досвіду 

 

Потенційних підрядників, зацікавлених у співпраці, просимо направляти цінові пропозиції, що міститимуть:

  • пропоновану вартість та строк виконання робіт з показниками охоплення аудиторії;
  • розмір авансу, який очікується; 
  • інформацію про релевантний досвід;

 

Кінцевий термін подання цінових пропозицій (в електронній формі,  з підписом уповноваженої особи) –  до 18:00 20 січня 2020 року на електронну адресу  [email protected].

 

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПЛАТФОРМИ ЕФЕКТИВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ

 

 

 

Це – аналітично-адвокаційний центр при Школі публічного управління Українського католицького університету, метою якого є забезпечення незалежної, сталої регуляторної та антикорупційної експертизи на місцевому і регіональному рівнях.

Основні завдання та напрями хабу:

  • покращення регуляторного середовища регіону через надання практичної допомоги органам влади та місцевого самоврядування у реалізації регуляторних функцій;
  • аналіз проектів та вже існуючих місцевих регуляторних актів, включно з розрахунками тесту малого підприємництва (М-тест);
  • розробка на основі кращого існуючого досвіду, з опорою на інтелектуальні ресурси Українського католицького університету, Комітету підприємців Львівщини та залучених експертів регуляції з питань, які є пріоритетними та, в той же час, актуальними для підприємців та громад, поширення досвіду серед інших регіонів; 
  • моніторинг регуляторного середовища та відстеження результативності діючих місцевих рішень.

Детальніше про Львівський регуляторний хаб: http://spm.ucu.edu.ua/hto-my/

 

 

 

Основна місія проекту – забезпечення відкритого діалогу між владою, бізнесом і громадськістю, що дає можливість створювати, обговорювати і впроваджувати збалансовані і ефективні регулювання для подолання перешкод, що стримують розвиток малого і середнього бізнесу, які знижують інвестиційну привабливість регіону і держави, породжують корупційні ризики.

Цілями  відкритої регуляторної платформи є налагодження відкритих стосунків між владою, бізнесом і суспільством, створення рівного доступу до місцевих ресурсів і можливостей для різних категорій підприємців, зміцнення ринку послуг для розвитку бізнесу, підвищення професійної спроможності персоналу малого бізнесу, зменшення бюрократизації адміністративних послуг для бізнесу та інше.

Детальніше про Відкриту регуляторну платформу: https://www.vmr.gov.ua/Branches/Lists/BusinessSupport/ShowContent.aspx?ID=11