Alumni

Юлія Ткаченко

«Це ковток свіжого повітря, інший вимір і те, що надихало змінювати все навкруги»

«У суспільстві був і є запит на суспільних управлінців нової формації, які можуть творити всередині організації так звану public value, якої дуже не вистачає. Працюючи в органі місцевого самоврядування, я для себе вже розуміла чого я хочу і, на щастя, в той момент Павло Шеремета мав задум про Школу управління. Тому я відгукнулася  і зраділа, що є можливість навчатися публічному адмініструванню в УКУ.

Програма з публічного адміністрування допомагала зрозуміти, які інструменти тобі потрібно використовувати, щоб реалізовувати ті завдання, які є у щоденній роботі, так і планувати свою діяльність з фокусом на майбутнє. Вона подарувала можливість збагатитися знаннями, в дискусіях з ділитися як досвідом, так і самому отримувати поради від професіоналів своєї справи,  і знову ж таки дала внутрішній заряд, який допомагав далі йти вперед. Для мене велику цінність має людина, яка вже має успішний досвід в тій чи іншій сфері, і може підказати не тільки як це має бути, а й розказати свої практики: як це відбувається насправді, і на що потрібно звернути увагу. Наші викладачі та запрошені спікери є фаховими у своїй сфері, і можуть дійсно сказати тобі, що не все так просто, а з іншої сторони можуть підказати, що робити, аби не повторювати помилок».

Вже 2 роки Юлія успішно координує проект між  Школою управління УКУ та Львівською міською радою з навчання працівників ЛМР. Програма управлінського розвитку для працівників ЛМР проводилась вже двічі, у вересні старт третьої. «Для нас, як  управління персоналом, це був цікавий виклик, адже ми розуміли, що є необхідність, щоб наші працівники змінювали свій підхід  до роботи, використовували навики проектного менеджменту, де є потреба, і, водночас, проаналізувавши ринок навчальних програм, розуміли, що тривалість навчання складає 1-2 роки і дає виключно академічні знання. Тоді як ми ставили собі ціль, щоб навчання було поєднане з практикою, реальними кейсами для вирішення.

Ця програма – чудовий приклад того, як ми змогли так побудувати співпрацю, створити таку програму, де під час навчання ти одразу ж працюєш в конкретному проекті, мета якого вирішити ту чи іншу проблему в місті. Наші працівники, навчаючись, продовжують свою роботу для громади міста. За 2 роки було запропоновано до реалізації 13 таких проектів. Окрім того, учасники зауважили, що спільна робота сприяє  підвищенню комунікації та вниканню у сфери діяльності один одного. І, погодьтеся, надзвичайно мотивує, коли на виході працівник отримує не тільки сертифікат і багаж знань, а й втілений практичний кейс, яким може потім ділитися з колегами».

В період навчання Юлія обіймала посаду заступника начальника управління персоналом – начальника відділу підбору та оцінки персоналу у ЛМР. «Наше управління працює над вибудовуванням HR-системи. Бо ми для себе прекрасно розуміємо, що працівники – найбільша цінність організації і вони реалізовують ті завдання, які ставляться сьогодні перед міською радою, як публічним органом. Моя робота цікава тим, що вона на перетині HR і публічного адміністрування. Ми розуміємо, що в суспільстві є запит, люди хочуть бачити сьогодні управлінців, які відповідально та фахово ставляться до своєї роботи.

Публічне адміністрування, робота в міській раді чи в будь-якому державному органі  – public service, який на сьогодні є необхідним будь-якій людині, бо на загал наша робота і на те покладена , щоб вирішувати питання як щоденні, так і будувати візію, як має рухатися місто. З іншого боку ми чітко розуміємо, що для того, аби ця візія була втілена, за нею стоять конкретні люди, а вже якими будуть ці люди, залежить від професійного підбору та розвитку працівників в організації».

 

Тарас Хавунка

“Для мене УКУ – це спільнота, довіра, практичне спрямування, якість і майбутнє. Магістерська програма з публічного адміністрування УКУ кардинально змінила моє життя. Вона відкрила для мене колосальні перспективи розвитку, зачепила важливі світоглядні моменти, певні тенденції для роздумів. Тому, що після звичайної юридичної освіти, де класично розглядаються ці речі, в УКУ, на магістерській програмі з Публічного адміністрування я отримав змогу значно розширити свої горизонти, світогляд і здобути весь необхідний інструментарій, всі професійні якості для того, щоб якісно здійснювати свою роботу в сфері публічного адміністрування”

Тарас з приємністю згадує як майже 2 роки тому подавався на програму: “На магістерську програму я приніс документи в останні дві години до завершення прийому, можна сказати, що заскочив в останній вагон. Я проходив в УКУ співбесіду на HR та мені порадили спробувати себе на програмі з публічного адміністрування. Я прийняв рішення і зараз можу сказати, що мої очікування від програми виправдалися на 200%. Важко сказати, що я одразу чітко розумів, яким має бути результат від навчання в УКУ. Але враховуючи те, що в стінах УКУ, безпосередньо під час навчання, зародився реальний проект – ініціатива Львівський регуляторний хаб і те, що предметність навчання дала свої плоди в цьому проекті, тому так – очікування максимально виправдалися.
Наша ініціатива полягає, по-перше, в новому для України, але сталому на Заході форматі, коли при навчальних закладах створюються аналітичні центри або пули майбутніх експертів, де може дійсно зароджуватися якісна альтернативна думка, може бути певна своя позиція, може з’являтися якість тих, чи інших процесів. В нашому випадку – це якість регуляторної політика, регуляторних актів в органах місцевого самоврядування та об’єднаних територіальних громадах, і принципів регуляторної політики, яких потрібно дотримуватися. Це також розрахунки, відповідні цифри, які і показують якість регулювання.
Ми створили хаб як майданчик для комунікації між владою, бізнесом та громадськістю. Є багато аналітичної роботи, комунікаційної роботи, проводимо практичні семінари та консультації в громадах. Ми стараємося максимально донести, але донести не з точки зору складності регуляторної політики, бо це насправді складна тематика, а донести максимально просто принципи регуляторної політики, її необхідність та обґрунтованість. І переконувати органи місцевого самоврядування, що це їм вигідно для того, щоб вони могли підвищувати свою інвестиційну привабливість і розвивати рідний край”.

Роман Лозинський

«УКУ дає тобі стержень, який не дозволяє відійти від твоєї основної магістральної лінії»

«У липні 2015 року я прийняв два важливих рішення у своєму житті: розпочати навчання на магістерській програмі з Публічного адміністрування УКУ та свою політичну кар’єру. Я якраз завершував навчання на факультеті політології в ЛНУ ім. І. Франка і вирішував, куди піти вчитися на магістратуру. Думав настільки довго, що пропустив подачу документів на закордонні програми. І тут друзі мені сказали, що Павло Шеремета відкриває в УКУ суперкруту програму політичного напряму, державної служби, якраз того спрямування, де я хотів далі працювати. Особливо не задумувався: глянув яка програма пропонується, які викладачі, і одразу пішов подавати документи», – згадує Роман.

Навчання в MPA UCU протікало паралельно із роботою Романа в Українській Галицькій партії, де він спочатку займав управлінські посади, а зараз є Керівником секретаріату партії. «Потрібно приймати багато рішень, планувати роботу, організовувати її. І насправді навички зі Школи управління УКУ надзвичайно корисні, тому що ти одразу націлюєшся на результат, одразу враховуєш певні фактори, які можуть робити перешкоди у твоїй роботі. Є ряд речей, які допомагали власне в тому, щоб організовувати якісніший менеджмент, особливо для політичної партії, яка, по суті, тоді тільки створювалася. Не можу не сказати про дуже геніальну річ – питання комунікації і проблем, які виникають, якщо погано прокомунікувати.  Під час навчання нам постійно акцентували увагу на тому, що потрібно все дуже добре проговорити, добре пояснити, аби потім не виникало зайвих питань, і ти міг ефективніше працювати.

Знайомство із середовищем УКУ відбулося в мене ще до навчання в Школі управління УКУ. Між бакалавратом та магістратурою я навчався на короткій модульній програмі «Політичні студії», де і познайомився з людьми, з якими тепер разом працюємо в одній команді Української Галицької партії. УКУ став площадкою для об’єднання команди громадських активістів, які були готові вже робити щось більше і переходити в політичну сферу.

Для мене УКУ – це в першу чергу цінності, які тут виховуються та середовище, в якому ти перебуваєш. Після навчання стає легше зрозуміти, на які кроки ти готовий іти заради досягнення певної цілі, а на які не готовий. Насправді, таке внутрішнє розуміння дає дуже сильну мотивацію і потугу, тому що легко «загубитися», особливо в теперішній час в нашій країні у публічному секторі. Люди та команда – це ще одна цінність  Ми в дуже хороших відносинах з нашими одногрупниками: часто спілкуємось, зустрічаємось, обмінюємось досвідом. Це люди, які націлені робити добрі справи для країни, міста. І, напевно, це дуже мотивує, бо коли ти знаходишся в середовищі, де всі ростуть, багато працюють, відповідно у тебе з’являється бажання «підтягуватися», брати цей досвід і ставати також кращим.

Мені подобається фраза, яку сказав П. Шеремета: «Цікаво починається тоді, коли закінчується асфальт». І я хотів би побажати тим, хто розпочинає своє навчання в УКУ, зокрема на програмі з Публічного адміністрування УКУ, не боятися труднощів, викликів чи розчарувань. Треба це побороти, знайти всі можливі шляхи, команду, знання для того, аби іти далі, ставати сильнішим, кращим і старатися рухатися в тому напрямку, який ти обираєш для себе, міняти своє місто, країну, використовуючи знання та досвід, отримані в Школі управління УКУ.

Анастасія Воробйовська

«Неважливо, що люди зараз конкретно говорять, важливо, що вони роблять. Це дуже резонує з моїми відчуттями. Тому не мала сумніву, щоб іти навчатись в УКУ»

«З середовищем УКУ я познайомилась до того як подала документи в Школу управління УКУ. Це був проект випускників УКУ «Будуймо Україну разом». Він допомагав відбудовувати те, що було зруйновано війною. Про саме існування університету частково дізнавалась із соцмереж; траплялись лекції хороших викладачів, наприклад Ярослава Грицака. Я почала більш детально знайомитимсь із цим закладом та цікавитись різними програмами, які тут пропонують.

У 2013 році у мене була ідея поїхати вчитися в Канаду. Але трапився Майдан і я просто не зібралась з духом, щоб нормально взятись за все. Також мала певне застереження, що можу в демократичній країні вивчити, як у них все функціонує, але повернувшись в Україну, я фактично випаду з контексту на два роки і все одно доведеться займатись адаптацією того, що я вивчу в Канаді на прикладне в Україні. І тут трапилась магістерська програма, Павло Шеремета, Школа управління УКУ з усіма своїми перевагами, яка навіть більше, ніж я очікувала, виправдала мої сподівання. Усі дисципліни, які у нас були – досить доречні та цікаві. Це саме те, чого мені не вистачало: HR, фінанси, економіка, певні юридичні аспекти. Школа управління УКУ – це не просто навчання, це багато різних можливостей та перспектив; це місце, де ти розширюєш свій світогляд. Фокус моєї уваги на публічному управлінні, публічній політиці трапився у мене вже давно, але насправді завдяки Школі управління УКУ.

Під час навчання у Школі управління студенти не тільки здобувають знання, а й часто стають на шлях, яким ітимуть далі, щоб робити позитивні зміни в країні. До навчання в MPA UCU Анастасія працювала в Міжнародному центрі перспективних досліджень і займалась там адміністративними питаннями. Після одного навчального модуля, який проводила Віра Нанівська, ми з нею почали працювати разом. Хоча ми й до того знали одне одного, але завдяки УКУ ми почали займатися публічною політикою. Зараз ми пропагуємо ідею того, як має вироблятись публічна політика в демократичний спосіб: спочатку це заявлення свого політичного наміру, консультація зацікавленими сторонами, звіти про консультації, формування зеленої та білої книги, що насправді вже є зобов’язанням Верховної Ради (у ВР про це поняття мають дуже мало людей). Уже навіть є міжфракційне об’єднання, яке собі за основну ідею, напрям роботи взяло впровадження цього механізму.

Для мене УКУ – найпрогресивніший університет в Україні. Це середовище, де люди мають свої цінності, де неважливо, що люди зараз конкретно говорять, важливо, що вони роблять. Це дуже резонує з моїми відчуттями, тому у мене навіть не було сумніву іти навчатись в УКУ».

 

Ярослав Коцюба

«УКУ – це можливість познайомитись з цікавими особистостями і знайти однодумців»

Після закінчення юридичного факультету ЛНУ ім. І. Франка, Ярослав вирішує ще півтора-два роки свого часу інвестувати в навчання на MPA_UCU.

«Про програму дізнався від своїх хороших друзів, які завжди моніторять цікаві пропозиції». Після закінчення університету були пропозиції працевлаштування у правоохоронних органах, але ні перспективи розвитку, ні заробітна плата не влаштовували. Тому вирішив продовжити навчання в Школі управління УКУ, паралельно займаючись власним бізнесом. Це був кращий варіант з того, що знав.

Крім того, Павло Шеремета, який був куратором програми та бренд УКУ, ні на хвилину не змусили задуматись чи іти навчатись на магістерську програму з публічного адміністрування.

Донедавна Ярослав працював у програмі U-LEAD with Europe: Ukraine – Local Empowerment, Accountability and Development Programme, на посаді радника з питань регіонального розвитку Львівського відокремленого підрозділу Центру розвитку місцевого самоврядування «ЦРМС».

Програма «U-LEAD з Європою» спільно фінансується Європейським Союзом та країнами-членами, а саме Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією. Мінрегіон, Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, що реалізує компонент I Програми «U-LEAD з Європою», Асоціація міст України, Українська Асоціація районних та обласних рад і Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад є членами Наглядової ради ЦРМС.

«U-LEAD займається підтримкою реформи децентралізації влади в Україні. Одним з компонентів цієї програми було відкриття Центрів розвитку місцевого самоврядування у 24 областях України для впровадження реформи децентралізації та місцевого самоврядування. Я працював у Львівському ЦРМС. Займався реформою децентралізації влади, стратегічним плануванням розвитку територіальних громад (як вже об’єднаних так і тих, що мають на меті об’єднатись). Сама децентралізація влади включає в себе так само медичну децентралізацію, освітню, культурну та економічну. Наш центр займався консультуванням та інформаційною підтримкою органів місцевого самоврядування та координацією їх співпраці між собою», – розповідає випускник.

На момент роботи в U-LEAD Ярослав був наймолодшим радником з питань регіонального розвитку на всю країну – 24 роки. «Я більш ніж впевнений, що УКУ відіграло значну роль у моєму працевлаштуванні в U-LEAD. Коли знають, що ти закінчив УКУ, тоді вже як мінімум половина питань, які задають іншим кандидатам на певну посаду, для тебе вже не актуальні. Знання, здобуті на MPA_UCU, завжди застосовувались на практиці: побудова команд для співпраці, ораторські навички, налаштування хорошої комунікації між членами команди (як онлайн, так і офлайн), покрокові плани реалізації ідей, плюс цінності, які в тебе закладає УКУ проходять “червоною ниткою” через все чим займаєшся, дивишся на світ через їх призму. Не останню роль зіграли люди та знайомства. Ні для кого не секрет, що коли знаєш значну кількість впливових людей, досягти мети можна набагато швидше. УКУ – це місце зустрічі зі всіма ними, місце, де ти точно знайдеш однодумців, а в наш час це не так легко» .

Роман Баховський

“Я постійно моніторив новинний простір УКУ, і як тільки з’явилась програма МПА, я одразу подався на неї… Це було в потрібний час, і це була освітня програма максимум, яку я бажав отримати”

Роман розповідає: “В сьогоднішні дні молоді дуже важливо не боятись випробувань і не боятись йти працювати в державний сектор але і не забувати увесь час розвиватися, тому що – кому крім нас? Це є фронт змін, майже співзначний, в якійсь мірі, з військовим фронтом. Навіть попри те, що зараз на мене відкрито кримінальну справи, в мене вдома проводилися обшуки, генеральною прокуратурою вилучалися мої речі –  ми не опустили руки. Тому що ми прагнули створити сучасну митницю, і сьогоднішня влада демонструє свою позицію, альтернативну до нашої. Нас вона не злякала, а ще більше згуртувала і загартувала, і мотивує продовжувати розвиватись, рухатися далі, створювати нові інституції, нові проекти, які б в підсумку зробили з України ту державу, яку ми хочемо бачити – нову, сучасну, успішну. На час, коли я вирішив поступати в УКУ, я працював на державній службі, в мене вже був досвід роботи на державній службі і дві вищі освіти. Але цього було замало, щоб ефективно працювати на тій позиції, яку я тоді займав – заступника начальника кадрового забезпечення Львівської обласної міліції. Я постійно моніторив новинний простір УКУ стосовно програм, які там відбуваються, оскільки Український католицький університет є одним з лідерів в Україні серед вищих освітніх закладів. І тут з’являється інформація, що стартує набір на Магістерську програму з публічного адміністрування, і я одразу подався. Це було в потрібний час і це була освітня програма максимум, яку я бажав отримати. Впродовж навчання я отримав гнучкий графік, який дозволив поєднувати свою практичну роботу з теоретичною. Хоча я не можу сказати, що навчання на програмі було теоретичним, а дуже практичним. Воно відривало тебе з твоєї повсякденної роботи, а це давало можливість подивитися на процеси управління глобально.

Я закінчив свою практику реформатора в міліції, на декількох проектах: проект з HR в поліцію, була напрацьована повна база, яку я лобіював, адвокатував, але вона не була прийнята, оскільки кадрова політика в теперішньому міністерстві залишилася незмінною, як і за часів Захарченка. Згодом я пішов в обласну адміністрацію, де мене запросили створювати управління інвестиціями. Я закликав колег з нашої групи і відгукнулися хлопці, які і дотепер працюють на керівних позиціях в Львівській обласній адміністрації. Це був мій короткий проект, тому що там була абсолютна політична воля, всестороння підтримка у роботі. Ми швидко набрали людей з середовища УКУ, я швидко прописав процеси, розподілив обов’язки, і ми все запустили. І вже буквально за два перших місяця хлопці дали результат: бельгійська компанія зайшла в Дрогобицький район, відкрила виробництво меблів. В цей період коли ми стали на колію і поїзд рушив, мені зателефонували з Одеси, запросили на одеську митницю на позицію керівника Відкритого митного простору. Від цієї позиції я також не зміг відмовитися, тому що це був дуже потужний проект. Він був всередині агресивного середовища, а мені додає драйву ця боротьба і протистояння. Коли все не просто і гладко, а дуже важко, з кров’ю і потом, і 24 години на добу. Під час роботи на Одеській митниці, модулі в УКУ для мене були можливістю зробити видих, прорефлексувати зроблену роботу, отримати новий набір інструментів, зустрітись і поговорити з експертами, професорами, викладачами, поділитися своїм досвідом, отримати зворотній зв’язок про те, що ти робиш і одразу зробити поправку. Таким чином проходило моє навчання на МПА в Школі управління УКУ. Це просто фантастична освіта. Вона не може зрівнятися з жодним сьогоднішнім вищим навчальним закладом. Це півторарічна університетська практика з кращими провідними фахівцями не тільки України, а й світу.

Я всім рекомендую УКУ, особливо рекомендую людям , які зараз працюють на державній службі. Це є те місце, де можна рости і здобути широкий спектр інструментів. І з кожним модулем, з кожною зустріччю, з кожною годиною перебування тут примножується твій досвід і твої знання. Величезна вдячність Павлу Шереметі, за наданий шанс!”

Любомир Титаренко

«Це була новинка, ноу-хау у сфері освіти, можу сміло це сказати, пройшовши увесь курс»

«До початку навчання на MPA UCU я не був дотичний до УКУ, тому почав цікавитися про цей університет. Коли побачив нову генерацію викладачів, які будуть у нас викладати, людей, які подались туди, я зрозумів, що моє місце в Школі управління УКУ. Це була новинка, ноу-хау у сфері освіти, це університет, який пропагує саме європейські цінності. Я не впевнений, що можу зараз зустріти на теренах України подібний», – розповідає Любомир.

Передісторія навчання в Школі управління УКУ почалась із закінчення юридичного факультету в ЛНУ ім. І. Франка. Пробував себе в Апеляційному суді, але зрозумів, що це не моє. Потім було бажання іти вчитися в аспірантуру, але теж зрозумів, що навчання у такому форматі як було уже не цікавить. Я хотів спробувати себе в public administration. Завдяки Школі управління УКУ мене запросили працювати в ЛОДА в Управління інвестиційної політики, де зараз я обіймаю посаду Керівника відділу супроводу інвестиційних проектів. Я не впевнений, що без навчання в УКУ я би зміг там працювати, оскільки нас відбирали якраз по критерію нової генерації. Одразу було зрозуміло, що на MPA UCU ідуть вчитися не для того, щоб отримати диплом, а заради того, аби отримати знання, навички, які ти можеш потім використовувати у своїй роботі, а саме в public секторі. Я розумів одне – усі знання (теоретичні, практичні здобуті під час навчання, потрібно пов’язувати з практикою, але практикою такою, коли ти будеш в структурі, будеш працювати, і ти зможеш втілювати свої знання вже і негайно. Я прийшов в ЛОДА тільки в січні 2016, півроку до того уже вчився в Школі управління УКУ. Тобто вже маючи якийсь background, точкові парадигми, знання, які дав перший семестр, дали змогу запустити проект новоствореного управління. Щоб досягти результатів, ми пройшли тернистий шлях: створювали інструменти, стратегію, відмінні комунікації.

Про навчання у Любомира теплі та сповнені емоцій спогади, адже кожен навчальний модуль був особливим та не схожим на інші: «Ми змінювали локації проведення модулів. Найбільш емоційним для мене став модуль в Одесі. Саме тоді там працювала реформаторська група М. Саакашвілі, ми багато спілкувались з Обласною адміністрацією Одеси і десь на практиці вдалось переманити цей досвід, що був в Одесі, і втілити його в життя у Львівській області.

Є один важливий момент – коли ти опиняєшся в оточенні УКУ, для тебе відкривається багато можливостей. Треба не боятися пробувати та використовувати їх. Середовище УКУ – прекрасне, але середовище групи – найбільше досягнення. Ті люди, які приходять в Школу управління УКУ, вони не є прості: вже хтось з великим досвідом, хтось з меншим, але генерація іде, і проекти, які народжуються під час навчання, є надзвичайно ефективними на практиці. Для прикладу, наше  управління, куди входили учасники MPA UCU, дає результат. Львівський регуляторний хаб теж має хороші результати в роботі. Інші проекти, які може десь не такі масштабні, але вони є, вони змінюють країну, вони змушують інших людей думати по-іншому. Змінюємо країну на краще».

 

Матеуш Бялас

«Навчання на магістерській програмі з публічного адміністрування допомогло краще зрозуміти економіко-політичну ситуацію в Україні, навчило швидше і якісніше виокремлювати проблемні зони у різних практичних питаннях та знаходити шляхи їх ефективного вирішення»

«Під час пошуку цікавих для мене магістерських програм для вступу, мою уваги привернула інформація про початок набору на нову програму з публічного адміністрування», – згадує Матеуш. «На момент пошуку програми я працював у Представництві ЄС у Києві, тому мені було важливо знайти таку магістерську програму, яку б я міг поєднувати з роботою. У школі управління УКУ мені сподобався графік навчання. Наступним плюсом була цікава система проведення навчальних модулів, які комбінували зустріч з практиками та експертами із вивченням теорії». Матеуш зазначає, що форма навчання в Школі управління УКУ є досить цікавою. «Мені найбільше сподобались зустрічі з провідними експертами з тих чи інших питань (залежно від теми модулю), які були відкритими і вели з нами лекції у форматі питання-відповіді. Яскравими були командні вирішення поставлених кейсів, взятих з реального життя. Насиченість практикою і мінімально необхідна кількість теорії – це те, що найбільше мені імпонувало».

Під час навчання на магістерській програмі Матеуш Бялас паралельно працював у Школі управління УКУ, де займався написанням аналітичних статей та нотаток. «Цікавим та корисним для мене був досвід допомоги у організації семінару з Френцісом Фукуямою. Під час  роботи я також встиг побувати у відрядженні у Польщі, метою якого був пошук нових потенційних партнерів для Школи управління. Також мною було проведено декілька інтерв´ю з послами (Ізраїлю, Данії, Фінляндії), під час яких ми обговорювали характерні риси адміністрації інших країн та можливість покращення публічного адміністрування в Україні з використанням такого досвіду. Важливою подією під час моєї роботи у Школі управління УКУ була самостійна організація семінару з викладачем Школи управління УКУ Террі Андерсон для державних службовців і експертів у Кабінеті міністрів України», – ділиться випускник.

Майбутнім студентам Школи управління УКУ радить бути активними і послідовними у реалізації поставлених планів. «Як правило, часто для цього потрібно багато зусиль, насамперед терпіння і бажання самовдосконалення. Тому раджу використовувати всі можливості, як дає УКУ під час навчання, а їх буде багато».