Про академію

«Роль державної політики в розвитку приватного сектора» є п’ятиденною інтенсивною програмою для навчання представників виконавчої влади тому, як бути ефективними лідерами в реформах, сприяти надійній державній політиці в складних і суперечливих трансформаціях. Програма Академія лідерства для розвитку (LAD) в Україні буде очолена проф. Роджером Лідсом і проф. Стівеном Д. Краснером.

Протягом п’яти днів інтенсивного навчання учасники програми отримають аналітичну основу, необхідну для сприяння зростанню приватного сектора за допомогою державної політики. Учасники програми дізнаються, як бути успішними реформаторами і лідерами, здійснюючи аналіз зацікавлених сторін, послідовності дій, управління конфліктами і створення коаліцій. З цією метою розробники політичного курсу повинні мати ґрунтовне розуміння економічних, фінансових, політичних і культурних реалій для кожної країни.

Ця програма є навчальним курсом, що базується на опрацюванні реальних кейсів, ключових лекціях для забезпечення необхідної концептуальної основи. Метод «кейс-навчання» є методикою викладання і навчання на основі аналізу реальних актуальних подій, що дозволяє отримати реалістичне уявлення про роль, відповідальність та аналітичні навички, що є необхідними особам, які приймають рішення. Учасники заохочуються ділитися власним досвідом для збагачення і стимулювання дискусії в аудиторії.

 

“The Role of Public Policy in Private Sector Development” workshop is an intensive five-day executive-level training program that will teach selected participants how to be effective reform leaders, promoting sound public policies in complex and contentious settings. The LAD Program in Ukraine will be led by Roger Leeds, PhD and Stephen D. Krasner, MA, PhD.

During the five-day intensive program participants will acquire an analytical framework necessary to promoting private sector growth through public policies. Students will learn how to be successful reformers and leaders by analyzing stakeholders, sequencing actions, managing conflicts and building coalitions. In order to do so, policymakers must have a solid grasp of country-specific economic, financial, political and cultural realities.

This is a largely case-based curriculum with key lectures that will provide the necessary conceptual framework. The “case method” is a technique of teaching and learning through the analysis of actual events that have occurred, allowing you to gain a realistic understanding of the roles, responsibilities and analytical skills required of decision makers, as well as the tensions that may arise between various stakeholders with different objectives. Participants are encouraged to draw from their own experiences to enrich classroom discussions and stimulate debate.